fredag, augusti 08, 2008


جلاد ننگت باد!ر

آنکه باد میکارد، بی گمان طوفان درو خواهد کرد!
ر
هر روزی که از عمر ننگین ج. اسلامی میگذرد، برسیاهی و سیاهه کارنامه جنایاتش افزون می گردد. اگر اعدام ها و شکنجه، تیرباران و چوبه دارها، کارد سلاخان اوین می توانست رژیم منحوس پهلوی را نجات می داد، این نظام پوسیده را نیز چند صباحی بر اریکه قدرت نگه دارد. اگر سگان زنجیری ساواک می توانست جلوی خیزش و خروش مردمی را بگیرد، ساوامای ج. اسلامی نیز می تواند امیدوار باشد. ولی تاریخ جواب دندان شکنی به آنان داد و خواهد داد.ر
دیروز توماج ها را بدون هیچگونه دلیل و دادگاه به زیر تیغ جلادان سپردند و امروز فرزندان برومند و رشید بلوچ، کرد، آذری، عرب، تورکمن... را بدون هیگونه گناهی جز دفاع از موجودیت ملی ملت شان به چوبه دار و یا جوخه اعدام می سپارند.
ر
در منطق ج. اسلامی جز کشت و کشتار چیز دیگری نمی گنجد. ما با آن دسته از گروههای سیاسی که خود را مدافع حقوق والای انسانی می نامند به این جنایات ج. اسلامی که در حق ملل غیرفارس ساکن ایران اعمال میشود چشم نبسته، این جنایت رژیم را در حق ملیتهای ایران محکوم نمایند.
ر
ما بار دیگر اعدام یعقوب مهرنهاد، این فرزند دلاور و رشید بلوچ را بشدت محکوم کرده، خواهان توقف بی قید و شرط اعدام پنج تن از فرزندان کرد هستیم.
ر

نابود باد رژیم جنایت پیشه و فاشیستی ج. اسلامی
پرخروش و پویا باد جنبش رهایی بخش ملل ساکن ایران در ایجاد رژیمی دموکراتیک و مردمی
زنده باد ملت تورکمن
کانون فرهنگی- سیاسی خلق تورکمن
ر8 آگوست 2008

Inga kommentarer: