torsdag, januari 03, 2008

نا آرامی در بندرترکمن در پی مرگ ماهیگیر جوان

به دنبال مرگ ماهیگیر جوان، ‏روز یکشنبه گذشته شماری از مردم محلی به پاسگاه انتظامی روستای چاپاقلی و
فرمانداری بندر ترکمن هجوم برده و به ساختمان فرمانداری و اموال، خودروها و ‏قایقهای آن آسیب جدی وارد کردند. ر
سحرگاه سه شنبه نیز مأموران انتظامی طی عملیاتی و با هجوم به خانه ها، عده ای را که گمان دست داشتنشان در نا آرامی می رفت بازداشت کردند.ر
این نا آرامی باعث اتخاذ تدابیر امنیتی در بندرترکمن و آماده باش نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه شده است.
ر

2 kommentarer:

Anonym sa...

سلام و خسته نباشيد ، به اطلاعتون ميرسونم که وبلاگ هواداران سازمان فداييان ( اقليت ) با درج " مصاحبه راديو دمکراسی شورائی با عابد توانچه در باره علت دستگيری و نحوه آزادی وی " به روز شد. در ضمن در بخش کتابخانه و انتشارات در حال حاضر ۵۳ کتاب و مقاله موجود ميباشد که در حال تکميل کردن آن ميباشيم، لطفا با نظرات و پيشنهادات خود، ما را ياری کنيد. قبلا از محبت شما سپاسگزاريم. هواداران سازمان فداييان ( اقليت )

Anonym sa...

با سلام و عرض خسته نباشيد ، وبلاگ هواداران سازمان فداييان ( اقليت ) با درج " مصاحبه راديو دمکراسی شورائی با فؤاد شمس در باره وضعيت دانشجويان زندانی " به روز شد.
رادیو دمکراسی شورائی، روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه‌ی هر هفته از ساعت ۵ / ۸ تا ۵ / ٩ شب، روی طول موج کوتاه ردیف ۴۱ متر، فرکانس ۷۴۷٠ کیلو هرتز پخش می‌شود.
رادیو دمکراسی شورائی صدای کارگران و زحمتکشان، زنان و تمام ستم‌دیدگانی است که برای آزادی و سوسیالیسم مبارزه می‌کنند. طول موج، روزها و ساعت پخش صدای دمکراسی شورائی را به خاطر بسپارید و به دیگران نیز بگویید. برنامه‌های صدای دمکراسی شورائی، همزمان از طریق سایت رادیو دمکراسی شورايی، نيز پخش می‌شود.
http://www.radioshora.org
آدرس تماس با راديو : info@radioshora.org
شماره پيامگير راديو : ۰۰۳۳۹۵۴۹۱۶۷۸۹